vriendje gezocht

Ik wil een vriendje. Een echt vriendje. Een relatie vriendje. Een vriendje dat ik kan kussen en waar ik mee kan knuffelen. Iemand waar ik op de bank film mee kan kijken, strandwandelingen kan maken, die ’s nachts een arm om me heen slaat. Ik heb vriendinnen die een super tof vriendje hebben en ik geef eerlijk toe; ik ben jaloers.
Maar als ik dan ga denken waarom ik vrijgezel ben, lijk het allemaal heel logisch. Als mijn onderbroek tussen mijn billen zit, dan haal ik die er uit, als iets me dwars zit, dan vertel ik het. Soms ben ik net ‘one of the guys’, ik laat scheetjes en met moeite kan ik ook een boer laten. Ik wil niet continu met make-up op rondlopen en ik wil ook wel eens lekker de hele dag in mijn pyjama blijven hangen. Als je dan gaat daten, dan moet je echt hard je best doen. Daar heb ik geen zin in. Ik wil me niet druk maken of ik een dikke reet in die broek heb. En daarna wil ik uiteindelijk ook geen smoesjes verzinnen dat ik hoofdpijn heb, ik wil niet ruziën over wie aan welke kant van het bed slaapt, wie afwast, wie kookt, wie eieren bakt. Nee ik doe lekker wat ik zelf wil.
Als er toch een jongen is die mijn billen altijd mooi vindt, aan de binnenkant van het bed slaapt, afwast, kookt en eieren bakt; marry me!

8 thoughts on “vriendje gezocht

Geef een reactie

