Fitness

Ik fitness. Deze week ben ik zelfs al vijf keer wezen fitnessen. Ik ben toch zo een tut als alle andere meisjes dat ik er mooi uit wil zien in mijn bikini. Het liefst een beetje een sixpack, nog strakkere billen, die kipfiletjes onder mijn armen weg. Ach ik kan zo een hele waslijst opnoemen maar ik ben ook al blij als ik wat conditie opbouw! Maar ik ga dus trouw iedere week naar de fitness. Op de fitness zie je heel verschillende typetjes mensen. Je weet wel, van die te gespierde mannen die ondertussen heel veel anabolen in hun billen prikken, of van die kleine, super dunne meisjes waarvan ik me afvraag of ze überhaupt al zijn begonnen met het ontwikkelen van hun lichaampjes. Die anabole mannen die zich gaan uitsloven voor de spiegel, ondertussen hun eigen spierballen kussen en puffen en hijgen bij iedere 100 kilo die ze optillen. Ik lach me altijd dood als ik naar de fitness ga. Daar verbrand ik nog de meeste calorieën mee.

Ken je dat apparaat waar je de binnenkant van je benen mee traint? Ernaast staan dan de tegenovergestelde, waar je de buitenkant van je bovenbenen mee traint. Nou ik zit daar dus, niet te hijgen en te puffen maar wel bezweet, mijn werk te doen wanneer er opeens een zeer onaangename geur voorbij vliegt. In paniek denk ik van alles: ‘Neeeee ik heb een scheet gelaten, zo een stille killer. Of misschien stinkt het tussen mijn benen wel…’ Ik doe mijn oefening nog eens langzaam terwijl ik mijn hoofd een beetje voorover buig en zachtjes snuif. Nu hoor ik het weer, luid en duidelijk. Prrrrt! Precies op hetzelfde moment wanneer mijn buurvrouw haar benen spreidt. Het is duidelijk dat ze echt al haar spieren traint, inclusief sluitspier! Ik lig dubbel van het lachen en wanneer de jongens achter mij op het buikspierapparaat zeggen dat het op 60 kilo ‘echt te sjwaar is ouwe’, is voor mij de maat vol. Ik heb weer calorieën verbrand met lachen, gieren en brullen. Het is tijd om met een zak chips voor de tv te hangen.

Geef een reactie

