Zon

Ik ben dol op dit zomerse weer. Met een witbiertje en luisterend naar Jack Johnson kan ik de hele dag in de tuin blijven liggen. Heerlijk toch! Gelukkig word ik altijd snel bruin en verbrand ik eigenlijk nooit dus ik krijg ook nog echt een schitterende kleur van een middag in de zon zitten. Eindelijk kunnen die leuke rokjes en jurkjes uit de kast en zich omsluiten om mijn gebruinde huid. Die straalt, ik straal, iedereen straalt. Dit weer doet de  mensen goed. Mensen gaan bbq-en, ze verenigen zich. Dit weer brengt de mensen samen.

Overal zie je mensen zonnen, in de parken, bij het water.  Al die heerlijke mannenlichamen die mij een hartelijk welkom in de zomer heten. Ah ik ben dol op de zomer!
Natuuuuurlijk moet ik even klagen. Ik haat als mijn bovenbenen tegen elkaar aan plakken als ik zweet, een duidelijk teken dat ik toch nog echt wat moet afvallen. Van die stinkende mensen in de supermarkt, met wifebeaters aan, sigaretten- en zweetlucht om hen heen en dan maar tegen je aan plakken. Of ook maar enige activiteit in dit weer doen staat me niet aan. Mijn kamertje van 24m2 is zo benauwd dat ik er het liefste de hele dag in mijn nakie rondloop.
Maar vandaag ga ik verder niet klagen, ik ga lekker in de tuin liggen jongens!

Geef een reactie

