Thanksgiving

Omdat ik in veel van mijn blogs vooral klaag en zeur, is dit een blog waar ik alleen maar dingen neerzet waar ik ontzettend vrolijk van word.

Ik word heel vrolijk van warme appeltaart met een heerlijk kopje thee, uitslapen, een warm bed, een heerlijk bad met veel schuim, Solero ijsjes, een koud biertje in de tuin, een goed glas wijn met vriendinnen, de perfecte kleren vinden in de uitverkoop, een jeans tegenkomen waar ik echt een ultiem lekkere kont in heb, mooie lingerie, stracciatella-yoghurt, een goed gesprek met vriendinnen, nieuwe tv-series om te volgen, mooie mannen zonder shirt, de zon die schijnt, de sneeuw die heel hoog ligt, de NS die op tijd rijdt, geen jengelde kinderen in de bus, een Skypegesprek met mijn liefste gastzus in Amerika, een avond bankhangen met het hele gezin, familietijd, verjaardagen, foto’s van puppy’s, muffins in de les, wanneer je bij de kapper bent geweest en je haar zit in één keer goed, een wandeling door het bos, een vakantie naar een bijzonder oord, goede concerten, een avondje stappen, als je warme voeten in bed hebt, een nieuw paar Vans, uiensoep als avondeten, sleep-overs met mijn beste vriendinnetje, een goed punt halen voor een tentamen waar ik uren voor geblokt heb, onverwachts een bosje bloemen krijgen van een leuk iemand, verloren vrienden spreken, een goed boek, Scrubs kijken op de bank, een goede voorraad Purol hebben, leuke reacties krijgen op mijn blog of geschreven recensies, nieuwe oorbellen en kerstmuziek.

Om maar wat te noemen dus. Natuurlijk klaag ik niet alleen. Op deze dag, Thanksgiving Day, wil ik vooral heel dankbaar zijn dat ik al de dingen waar ik vrolijk van word, kan realiseren. Ik word al gelukkig wanneer dierbaren in mijn omgeving stralen. We mogen dankbaar zijn dat we iedere dag onze ogen openen en mogen genieten van al het moois dat om ons heen gebeurt. Be grateful for the small things in life.

Geef een reactie

